familjenengman

Mamma, pappa, Samuel och Oscar

Söndagkväll

Publicerad 2014-02-23 19:18:29 i Allmänt,

Det är inte ofta jag känner mig så nöjd med ett lov som jag gör med detta. Jag har inte jobbat något utan koncentrerat mig på det jag var tvungen att göra, vila och samla krafter inför kommande veckor. 

Men trots vila har vi hunnit med mycket. 

Middag hos vänner i Lund, play-date med kusinerna i Staffanstorp, klippning och musei-besök, Bvc-kontroll och arbetsterapeut-besök, bio för Emil och Samuel, övernattning hos mormor för Samuel, en hysteriskt kul ute-kväll med kollegor, städ och fix och mys hemma med Emil och pojkarna. 

Ja jag har verkligen kunnat samla krafter. 

Dags att avrunda kvällen och förbereda sig inför imorgon! 

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela