familjenengman

Mamma, pappa, Samuel och Oscar

Komma tillbaka

Publicerad 2014-02-05 19:47:43 i Allmänt, Oscar, Viktresan,

Det är svårt att komma tillbaka när man varit borta så länge. 

Har ibland tänkt att jag kanske skulle sätta mig ner och uppdatera bloggen men så har det gått så lång tid. Ska jag ge en snabb-genomgång av allt som hänt? Ska jag hoppa in i var vi är nu? Det är svårt som sagt. 

Livet går ju sin gilla gång här hemma. Sen sist har Samuel hunnit fylla fyra, det har varit jul, ett nytt år har påbörjats och imorgon fyller Oscar 2 år. Tiden går fort och oftast försöker jag bara hänga med. 

Har börjat träna och äta bättre igen och trots att vågen inte visar jättemånga kilo minus än så känns det i kroppen. Magen är mindre, jag har fått köpa en mindre storlek i bh, byxorna börjar hänga. Jag brottas dock med en fruktansvärd huvudvärk sen drygt en månad tillbaka så tränandet har fått stå tillbaka. Har varit nog att ta mig igenom dagarna. Jag ser fram emot att få vila huvudet under sportlovet iaf! 

Nu väntar jag mest på att Oscar ska somna så jag kan slå in paket och steka pannkakor inför morgondagens pannkakstårta. Tänk att vår lille skrutt fyller två år! Tiden går så fort! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela