familjenengman

Mamma, pappa, Samuel och Oscar

Fin dag

Publicerad 2014-02-19 21:29:25 i Allmänt, Oscar, Samuel,

Idag har varit en fin dag. Började dagen med ett besök hos bästa frisören! Har varit less på längd och utväxt ett tag och kl9 imorse ringde mamma och berättade att frissan hade tid kl10. Så jag hoppade på tåget och ett par timmar senare var jag klar. Lite kortare och en del blondare än sist! 


Under tiden jag var där hade Emil och pojkarna tagit sig in till stan och käkat lunch och det var dags att bege sig till museet. Blev ett lagom långt besök som avslutades med fika på kommendant-huset. 




Väl hemma igen hade Samuel önskat pannkakor till middag. Jag och Emil var inte supersugna på bara sött så vi slängde ihop lite stuvningar och vips hade vi gjort crepes för första gången. Gott blev det så det ska vi göra fler gånger!

Imorgon är det dags för synkontroll för Samuel, arbetsterapeut-besök för mig, bio för Samuel och Emil och sen ska Samuel sova hos mormor. 

Det är underbart med lov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela