familjenengman

Mamma, pappa, Samuel och Oscar

Sjukdagar

Publicerad 2013-09-17 20:03:58 i Allmänt,

Har tillbringat de två senaste dagarna i sängen. Vaknade igår och kände mig inte direkt världspiggast men vem är det på morgonen liksom. Cyklade till jobb och hann precis komma dit innan magen började vilja tillbringa större delen av tiden på toaletten så det var bara att trampa sig hem igen. Sov större delen av dagen igår och idag så har jag mått lite bättre på förmiddagen och känner mig helt återställd nu ikväll så imorgon blir det jobb igen. Märkligt hur snabbt det kan komma och från ingenstans. Men som sagt nu mår jag bra igen och jag ser fram emot att tillbringa mina dagar någon annanstans än i sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela