familjenengman

Mamma, pappa, Samuel och Oscar

Här sitter jag och väntar

Publicerad 2013-09-11 16:05:26 i Allmänt,

Fick äntligen pratat med läkaren på vårdcentralen igår och hon hade blivit väldigt förvånad över att höra att remissen blivit tillbakaskickad. Ny remiss till röntgen blev skickad (det är där jag sitter och väntar nu) och sen är det skickat remiss både till Reumatologen i Lund och en privat reumatolog i Malmö. 

Så bollen är i rullning och röntgen blev ännu en sak att få in i hell-week-planeringen. Pojkarna fick vara kvar en stund längre på dagis, Emil värmer rester när han hämtat dem och jag hoppas på att hitta något ätbart att slänga i mig innan jag ska vara på föräldramöte på Samuels avdelning kl18. 

Trött som tusan efter att ha avslutat dagen med tråkig grupp men ändå fast besluten om att hålla fast vid mitt fabulous-tänk. 

********

Och helt plötsligt blev jag inkallad till röntgen och nu sitter jag i stället och väntar på bussen. 

Blir en tur på bc för fika och inhandlande av nya hörlurar innan föräldramötet. 

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela