familjenengman

Mamma, pappa, Samuel och Oscar

Feeling fabulous!

Publicerad 2013-09-08 21:23:52 i Allmänt,

Ibland är kemin i kroppen helt fantastisk! Hela helgen har jag gått omkring och känt det som att någon i hemlighet smygit ner lyckopiller i mitt kaffe eller nåt, för allt har varit på topp!

Har varit en underbar helg som startade med en fika med en gammal kompis från gymnasiet. Lite lyxig sminkshopping efter det och sen hem för ost och vin och film.

Igår tog vi tåget ut till emporia och var där större delen av dagen.

Idag blev det en shoppingtur med käraste syster yster och sen avslutades dagen med 1 mil på cykel.

Just nu känns livet bra. Lederna kommer och går men jag vet att jag inte kan påverka det så jag får ta dagen som den kommer. Jag har ett jobb jag trivs med väldigt bra, även om jag vissa morgnar helst hade stannar kvar i sängen. Jag har en underbar man som underlättar mina långa dagar på jobb och två underbara pojkar som iofs gärna hade fått sova lite bättre på natten och längre på morgonen.

Imorgon börjar terminens första "hell-week" med iup-samtal, två föräldramöten och sen att Emil är bortrest torsdag-söndag. Men det ska gå det med och jag ska känna mig fabulous hela veckan!!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2013-09-09 06:08:13

Gud så härligt!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela